Saturday, March 8, 2008

PILIHANRAYA MALAYSIA YG KE 12

Salam alll...huhu ari ni sume rakyat mesia kena p mengundi....aku dari awal2 tadi nk mengundi tp dah sibuk buat kuih la then bila tiba time nk mengundi...ujan lebats la pulakkkk.....aku pun badan dah letih2 haaa apa lagi.....zzzzzzzzzzzzzzzz......tiba-tiba aku terjaga dari tido.....alamak!!!! dah 4.30ptg nihhh....umah aku dgn tmpat mengundi adala dalam 7km.......alamak camne ni....mula2 cam malas nk p....tapi cehhhh mestila nk jalankan tanggungjawab sebagai rakyat mesia regardless la parti mana yang menang kan.....haah aku pun bwkla keta camm org gile.....huhu....dah nk dekat smpai tempat mengundi silap masuk kawasan la plak....kawasan umah cikgu2 padahal tempat tu kat belakang kawasan dia....jenuhlaa aku patah balik.... bawakkk keta terus masuk kawasan check nama...derang nampak aku kat sana..."haaa dah undi ke belum??? meh nak check ic apa sume....pehtu derang kata ha lekas2 tinggal 3 minit je lagi........ha siap polis tunjuk tempat lagi....huhu smpai je dalam bilik mengundi....."ha dia ni org last mengundi ni, kata tukang yg cek ic aku dalam bilik undi",.....haa aku dapat je terus...undila.....then submit kertas tu kat box tu kan.....ha siap je sume....derang siap tepuk tangan lagi....huhu lega lega.......tertunai ler tanggungjawab aku sbg malaysian citizen ari ni.....THANKS U ALLL!

Translate