Tuesday, February 26, 2008

CARTOON CHARACTER

Cartoon character design.....TRANSFORMER......ha yang ini tokeh beso yg lukis......tangan ku keras tangan huhu....nama karakter pun aku tatau.....hanya mereka- mereka yang familiar je tau hehe....tengok tokeh lukis ni saja pun dah berjam-jam hehe....so kalo sapa nak order tu order ler byk2 haha kerana reganya tak sama dengan cuppies yg biasa ye.....(maknanya yg simple design ye....)...
cartoon yg lelain....coming soon......
untuk harga sila emailkan ke balqis_cakes@yahoo.com atau sms di 012-3862589/012-6915740...TQ
There was an error in this gadget

Translate