Saturday, June 4, 2011

ARABIAN THEME WEDDING CAKE


Order dari Ummi..utk kek kahwinnya...nak arabian theme....waa pun designla cam ala2 istana arab gitu..bole la kot no...patut kubah dia lain sket...ni ada teknikal prob sket so jadik la cam ala2 istana lama2 gitu hehe...design asal pun x besar sgt tp dah translate atas kek terpaksa le tambah jadi bg sama dgn yg dah dilakarkan ye tu..first time le katakan hehe..


ARABIAN THEME WEDDING CAKE

still baru lg guna airbrush kena polish lg skill...
kot sapa2 nak yg bertema2 gakpun bleh x kisah le apa pun tp bgtau le awai2 ye..bole le buat r&d ke apa dulu ye..sms je saya 012-3862589...

TQ!
There was an error in this gadget

Translate