Thursday, May 6, 2010

3 TIER STACKED FONDANT CAKE

Cake order oleh Azieda n the gang utk kwnnya yg kawin di kuala....ermm estnya kalo ada kawan cam gini heheh...

..first time buat yg stacked ni...takuttt hehe....tq to tokeh beso gak ....


kek belum siap lagi...."clean look"

3 tier stacked fondant cake + cut out flowers & butterfly
><7kg

kek dah siap...butter cake dgn jem stoberi kat dalam....anyway tq azieda sbb bg peluang kami utk buat kek camni...
There was an error in this gadget

Translate