Thursday, June 5, 2008

STRAWBERRY CHEESECAKE

Akum...ni utk cheesecake plak......cheesecake ni diorder oleh custeme yg sama, k tina gak....nk kan stoberi cheesecake...so aku propose utk wat pure cheesenya(tarak tepung aaa) n full fresh strawberries....so custeme kata ok so aku pun proceed la but utk dia....
yg ni pun ada sejarahnya jugak....kalo nk tau yg ini cheesecake yg ke-2....yg 1st buat hancuss....mana x penin pala tipahhh ni haa....malang jatuh bertimpa2 huhu....alhamdulillah yg ke-2 ni jadik...tapi bila buh dalam freezer stoberi dia slide la plak uwaaa.....jenuhla membetul baik bg elok...len kali kena buh border la kasik dia x jatuh kan...
base pakai oreo...hmmmm nampak sedap x? hehe....tukang membuatnya pun rasa nk ngapp je....beratnya patut 1/2 kg tapi dah deko apa sume dah nk dekat 1kg gak la....

ok...sapa2 yg nk order cheesecake ni..bleh order thru email ke balqis_cakes@yahoo.com or call je 012-3862589.....then i will follow up dgn confirmation order ya....if nk cheesecake yg lain pun bleh wat....e.g OREO CHEESECAKE ke CARAMEL CHEESECAKE ke apa2 jenis cheesecake laa....bleh je mail saya ye.....
There was an error in this gadget

Translate